Estimadas nen@s e familias,
Como moitos xa sabedes nos niveis de 4º , 5º e 6º (de
momento) estamos a empregar edmodo (rede social
educativa) coma ferramenta .
momento) estamos a empregar edmodo (rede social
educativa) coma ferramenta .
Eu creo que pode ser un
sitio onde a aprendizaxe autónoma
e a comunicación teñan lugar. Tamén estou aprendendo a
utilizala, por iso se observades algún erro ou tedes algunha
suxerencia, me gustaría que mo comunicarades.
e a comunicación teñan lugar. Tamén estou aprendendo a
utilizala, por iso se observades algún erro ou tedes algunha
suxerencia, me gustaría que mo comunicarades.
Hai moitas cousas que os
meus alumn@s poden facer
cando se conectan a edmodo e poden aprender non somentes inglés. A nivel lingüístico coma “teacher” no seguinte parágrafo podedes ler algunha das miñas intencións.
cando se conectan a edmodo e poden aprender non somentes inglés. A nivel lingüístico coma “teacher” no seguinte parágrafo podedes ler algunha das miñas intencións.
OBXECTIVOS a 01/02/2016
1. Saudar e despedirse en inglés. ( edmodo
communication 1)
communication 1)
2. Preguntar aos compañeir@s que están facendo e comentar a actividade que
estan facendo eles/as. (edmodo communication )
3. Proxecto: “What the World eats”. Unha campaña de consumo responsable e conciencia
do reparto das riquezas no mundo. Aprender estructuras e vocabulario para describir
as fotografías. ( Familia,continentes, países, a casa, alimentos…) Comprender e
expresarse con oracións sinxelas pero cada vez máis completas tanto en
afirmativa coma negativa e interrogativa.
PROCEDEMENTOS
( Actividades para chegar aos obxectivos)
( Actividades para chegar aos obxectivos)
1. Cada vez que entren en edmodo e cada vez que vaian marchar teñen que
escribir no muro de proxectos plurilingües.
2. Elexir unha actividade a facer e comunicarlla aos compañeiros. Por exemplo:
Xogo, lectura en Kuaderno, visionado dun
video, aprendizaxe de vocabulario, lectura do muro, traducción de mensaxes,
exploración de carpetas…
3. Proxecto
a. Pensar sobre a realidade próxima e
non próxima e adquirir valores.
b. Visitar páxinas de vocabulario e practicar [ escoitar, dicir, ler e escribir
( listados da máis fácil a máis complicada, facer tarxetas coa versión inglesa
por un lado e a castelá ou foto polo outro,…). Memorizar o maior nº posible.
c. Ler as recomendacións Kuaderno. Facer as actividades Kuaderno e edmodo
recomendadas.
CORRECCIÓN E AVALIACIÓN
As mensaxes que @s nen@s mandan son
moderadas por
min antes de ser visibles polo resto dos alumnos.
Moitas veces
corrixo o linguaxe para que o reforzo sexa
continuo para todos e todas.
continuo para todos e todas.
Esta rede non permite mensaxes privados
entre os
membros do grupo. Soamente están permitidos entre o
mestre e unha familia ou alumn@ determinad@ e viceversa.
membros do grupo. Soamente están permitidos entre o
mestre e unha familia ou alumn@ determinad@ e viceversa.
A participación nestas actividades será
valorada para as
calificacións .
calificacións .
Tamén poderánse gañar insignias (
badges) e outros
premios.
Os nen@s e nenas que non teñan posibilidade de traballar
con internet poderán contar con outro material de apoio da
aula de inglés.
premios.
Os nen@s e nenas que non teñan posibilidade de traballar
con internet poderán contar con outro material de apoio da
aula de inglés.
Ningún comentario:
Publicar un comentario