martes, 31 de marzo de 2020

TECNOLOXÍAS

Queridas familias,
Como xa comentéi en entradas anteriores ,  me interesan bastante as tecnoloxías e son encargada no cole de traballar potenciando o seu uso . 

De todos xeitos é un ámbito de coñecemento amplísimo e o tempo 
para adicarlle é o que é. Así que , como eu tamén estou  aprendendo,dentro do que sei, modestamente ofrezo a miña axuda.
Se alguén quere profundizar en como funcionan as ferramentas google ás que tod@s os adultos temos acceso gratuito a continuación tedes unha información básica dalgunhas  destas aplicacións que eu uso e considero moi útiles.
Fai clic nos números que aparecen despois do apartado . Son vínculos que vos redirecionan a mais información.

  1. Correo electrónico de Gmail. 1
  2. Google Drive : Disco duro virtual: Video1 , 2 , 3 
  3. Google Docs : Procesador de textos 1
  4. Google Keep: Lista de tareas 1
Empezo por aquí e, probablemente, seguiréi incluíndo máis contidos e profundizaremos na súa versatilidade.

Un saudo e a seguir ben.
Uxía


Ningún comentario:

Publicar un comentario